Március 18-e és április 24-e között kerül megrendezésre a More Than Football nevet viselő kampányhét, melynek célja, hogy bemutassa az európai labdarúgó klubok közösségi programjait és társadalmi felelősségvállalását, így a Fradi az előző évhez hasonlóan idén is részt vesz a programban.
Az EFDN (European Football for Development Network) és az UEFA Alapítvány támogatásával létrejött program az európai klubok társadalmi és szemléletformáló hatását szeretné bemutatni. Céljuk, hogy a megadott időszakban ezen nemes cselekedetek és színvonalas programok minél több emberhez jussanak el.
Az elmúlt években több, mint 120 európai élklub és szervezet vett részt a kampányban, amely világszerte több mint 41 millió embert ért el. A Ferencvárosi Torna Club számos olyan erőfeszítést tesz, amelynek célja a Fair Play szellemének népszerűsítése, a szurkolói közösség egészségének megőrzése és társadalmi beilleszkedésének elősegítése.
A következő időszakban klubunk négy nagykövet segítségével, a közösségében tett kezdeményezésekkel fogja bizonyítani és hangsúlyozni, hogy a futball sokkal többről szól, mint a pályán töltött 90 percről.
Az FTC idén is részt vesz a More than Football elnevezésű nemzetközi kampányban.
A jeles nap alkalmából klubunk általános iskolásoknak tartott Fradi FitKids foglalkozást.
Márton Gréta, Vágó Fanny és Somália is csatlakozott a More Than Football kampányhoz.
A program célja, hogy bemutassa az európai labdarúgó klubok programjait és társadalmi felelősségvállalását.
Sikeres volt az EFDN által támogatott nemzetközi #MoreThanFootball kampány, amelynek az FTC is részese volt.
27 ország 77 egyesülete között az FTC is részese a március 30-án kezdődött #MoreThanFootball kampánynak.
A Ferencváros is csatlakozott a #MoreThanFootball elnevezésű nemzetközi kezdeményezéshez-