Mint ahogy arról korábban ITT beszámoltunk, a Ferencváros is csatlakozott a #MoreThanFootbal elnevezésű nemzetközi kampányhoz, melynek célja, hogy bemutassa az európai labdarúgó klubok közösségi programjait és társadalmi felelősségvállalását.
A kampány keretein belül már bemutattunk a nagy népszerűségnek örvendő Fradi Suli Programot, illetve egy jótékonysági rendezvényen, a Telekom Vivicittán is jeleztük részvételi szándékunkat.
Hozzánk hasonlóan több európai élklub is aktív részese a kampánynak. Az ukrán FC Shaktar két „Gyerünk, játssz!” elnevezésű futballtornát is rendezett különböző városokban. Az Inter Milan, a Red Bull Salzburg és a Galatasaray LED falokon hívják fel a figyelmet a kampányra hazai mérkőzéseik előtt. A görög Panathinaikos hivatalos mezeket, míg az Austria Wien elektronikai eszközöket ajánlott fel jótékony célra.
A #MoreThanFootball többek közt megemlíti a Ferencvárost, mint klubot, akik a weboldalukon népszerűsítik a kezdeményezést.
Az EFDN (European Football for Development Network) és az UEFA Alapítvány támogatásával létrejött program az európai klubok társadalmi és szemléletformáló hatását szeretné bemutatni. Célja, hogy a megadott időszakban ezen nemes cselekedetek és színvonalas programok minél több emberhez eljussanak.
Az hátralévő napokban szurkolóink, olvasóink több a #MoreThanFootball kampányhoz köthető cikket olvashatnak, videót láthatnak, amelyek klubunk törekvéseit mutatják be a témában.
A program célja, hogy bemutassa az európai labdarúgó klubok programjait és társadalmi felelősségvállalását.
Klubunk számos aktivitással csatlakozott a More Than Football kampányhoz.
Az FTC idén is részt vesz a More than Football elnevezésű nemzetközi kampányban.
A jeles nap alkalmából klubunk általános iskolásoknak tartott Fradi FitKids foglalkozást.
Márton Gréta, Vágó Fanny és Somália is csatlakozott a More Than Football kampányhoz.
A program célja, hogy bemutassa az európai labdarúgó klubok programjait és társadalmi felelősségvállalását.
Sikeres volt az EFDN által támogatott nemzetközi #MoreThanFootball kampány, amelynek az FTC is részese volt.
A Ferencváros is csatlakozott a #MoreThanFootball elnevezésű nemzetközi kezdeményezéshez-