Csapatunk és a Groupama Arénát üzemeltető Lagardere Sports Hungary Kft. szerződést kötött a Penny Markettel, melynek értelmében a neves áruházlánc az FTC labdarúgócsapatának exkluzív szintű szponzorává vált. Ez egy magas szintű együttműködést takar, így a márka logója minden hivatalos, a csapattal kapcsolatos médiafelületen megjelenik.
Az együttműködés mindkét fél számára fontos, hiszen a magyar piacon 22 éve jelen lévő Penny Market és a Ferencváros célja egyaránt az, hogy a fiatalok és a családok kiemelt figyelmet kapjanak. Így a megállapodás egyik legfontosabb pontja, hogy a Groupama Aréna családi szektora a Penny Market családi szektor nevet viseli. Ez az itt helyet foglalóknak további előnyökkel jár, szponzorunk ugyanis minden hazai mérkőzésre nyereményjátékokkal és akciókkal készül. A Penny ráadásul elkötelezett a szurkolók igényeinek kiszolgálása mellett a sportoló utánpótlás-tehetségek támogatásában is, így minden évben átad egy kiemelkedő eredményt elért fradista utánpótlás-sportolónak egy díjat, amely nagyobb értékű ajándékkal is jár, ezzel is ösztönözni próbálják a fiatal reménységeket a minél jobb szereplésre.
A Penny Családi Szektorban indult el a 2017/18-as szezonban a Szakosztályok az Arénában programsorozat.
A Szakosztályok az Arénában akció célja az volt, hogy a kevésbé reflektorfényben levő szakosztályok is bemutatkozhassanak a labdarúgó-közönségnek, ami révén a szurkolóink is megismerkedhetnek sportolóinkkal, és a lehetőségekhez mérten az adott sportágat is megismerhetik. Mivel az FTC összes szakosztálya folyamatosan toboroz, ezért a másik fontos cél az volt, hogy minél több gyermek tapasztalatot szerezzen a ferencvárosi sportágakról.