Idén első alkalommal hirdette ki a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozat a Sportmarketing Díj nyerteseit, melyen a Telekom Aktív Szurkolók Programunk két bronz fokozatú díjat is érdemelt.
A Tagozat hagyományt szeretne teremteni a Sportmarketing Díjjal, emellett az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi kategóriáinak és sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést és felületet biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A Sportmarketing díjra négy fő kategóriában lehetett pályázni:
- A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés
- A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés
- A legjobb sportszponzoráció
- A legjobb sportesemény-szponzoráció
Klubunk a leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés, valamint a legjobb sportszponzoráció kategóriákban adta be pályázatát a Telekom Aktív Szurkolók Programunkkal. Mindkettőben bronzdíjat kapott az FTC a november 27-ei, szerdai Díjátadó ünnepségen. Érdemes megemlíteni, hogy ebben a két kategóriában csak egyetlen ezüst fokozatú díjat osztottak ki, így a két bronz kitüntetés igen kivételes sikernek számít.
A Telekom Aktív Szurkolók Program az Európai Unió Erasmus+ Sport Programjának támogatásával valósult meg.
Fontos szurkolói információk a voucherek beváltásáról, a stadion megközelítéséről és elhagyásáról!
Pascal Jansen szemével jártuk végig az őszi szezon legfontosabb állomásait – VIDEÓ!
Guineai középpályásunk hétfőn a Marokkóban megrendezett Afrikai Aranylabda Gálán volt díjátadó.
Csapatkapitányunk érdemelte ki a Grosics Gyula Kapusedző Konferencia legjobb hálóőrének járó elismerést.
Varga Barnabás góljával nyertünk az újonc ellen a bajnokság 17. fordulójában - VIDEÓ!
Vezetőedzőnk értékelte a Nyíregyháza elleni bajnoki mérkőzést - VIDEÓ!
Férfi labdarúgócsapatunk 1-0-ra nyert a Nyíregyháza vendégeként a 2024-es év utolsó meccsén.
Holland vezetőedzőnk, Pascal Jansen mondta el várakozásait a Nyíregyháza elleni OTP Bank Liga-mérkőzés előtt.