A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal ítélte oda az év legjobb sportmarketing megoldásainak járó díjakat, amelyek közül a legértékesebb sportcsapat kategóriában a Ferencvárosi Torna Club végzett az első helyen, megelőzve a Telekom Veszprémet és a Győri AUDI ETO KC-t.
Férfi labdarúgócsapatunk remek őszt tudhat maga mögött, hiszen 25 év után ismét a Bajnokok Ligája csoportkörében szerepelhetett, és zsinórban harmadszor, összességében pedig 32. alkalommal is bajnok lett az idény végén. Ennek a remek szereplésnek is köszönhető a díj.
Azonban nem ez volt az egyetlen elismerés, amit klubunk kiérdemelt, ugyanis „A legjobb társadalmi válasz a Covid 19-re” kategóriában Arany díjat nyert a Ferencváros és a Sportfive Hungary Kft. közös kampánya. Ebben szerepet játszott az „Otthon is együtt” akciónk, amely során ötszáz, 65 év feletti bérletesünket ajándékoztuk meg egy különleges termékcsomaggal, amellyel az otthoni időtöltést és a pandémia okozta bezártságot szerettük volna könnyebbé tenni a különösen veszélyeztetett korosztályú szurkolóink számára. De a „Hősöknek főzünk” kampányunkra is büszkék lehetünk, 2020 áprilisában naponta 140 adag meleg ebédet, valamint tízórait szállítottunk a Groupama Aréna konyhájából a Szent László Kórház hőseinek, az intézmény dolgozóinak.
Drukkereink csak szervezett utazással tudnak eljutni a Szusza Ferenc Stadionhoz.
A média munkatársai november 22-e, péntek 12.00-ig adhatják le akkreditációjukat.
Középpályásunk 60 percet kapott a Nemzetek Ligája-meccsen, egy nagy helyzetet kihagyott.
A magyar labdarúgó-válogatott 4-0-ra kikapott Amszterdamban a Nemzetek Ligájában.
A népszerű szinkronszínésznő, énekesnő, Csondor Kata nagy foci és Ferencváros-szurkoló - VIDEÓ
Négy ferencvárosi futballista léphet pályára Hollandia és Németország ellen a Nemzetek Ligájában.
Támadónk csereként lépett pályára Mozambik ellen, nemzeti csapata 1-0-ra győzött.
Rendelje elő az exkluzív, bajnokaink nevével elláttot ikonikus felsőt a shop.fradi.hu-n.